De Lions Soestdijk willen dit initiatief ook in Soest en omgeving introduceren om mensen die het hard nodig hebben een glimlach te bezorgen. Hierbij denken we vooral aan ouderen, hulpbehoevenden en jongeren. Maar ook organisaties en verenigingen komen in aanmerking. Er is vast wel iemand die je kent die een verrassing nodig heeft, of een beetje hulp om iets gedaan te krijgen. Praktische zaken, een klusje doen, een dagje uit, een belevenis, een ontmoeting, een geschenk of een ander klein of groot gebaar. De wensboom is de plek om wensen en dromen kenbaar te maken en in vervulling te laten gaan!

Hoe werkt het?

Bedenk een wens voor een ander. Dat mag iets groots of bijzonders zijn, maar ook gewoon een mooi klein gebaar naar een dierbare. Vul het formulier in bij Boni Soest, bij 't Lou-vre (voor de adressen zie beneden) of stuur een mail naar soestdijk@lions.nl en beschrijf je wens en voor wie deze is. De Lionsclub Soestdijk laat zoveel mogelijk wensen in vervulling gaan in de periode tot 1 april 2024

Wanneer en waar?

De wensboomactie loopt van 13 tot 31 december 2023. De wens(kerst)bomen staan bij Boni Soest op de Parallelweg 19 en bij ’t Lou-vre op de Van Weedestraat 97. Iedereen die wil, kan zijn wensen opschrijven op het formulier bij de boom of een mailbericht sturen naar soestdijk@lions.nl.