08/09/2018

19.30 – 00.30 uur

Openluchttheater Cabrio
Soesterbergsestraat 140, 3768 Soest

Voor de vijfde keer organiseert Lionsclub Soestdijk een geweldig muziekspektakel in Openluchttheater Cabrio. Op 8 september gaan we dansen en genieten op lekkere dance classics uit de jaren '80 en '90.

Het Moonlight Festival is geopend vanaf 19.30. Om 19.45 start de Soester Funky Coverband Archie Bunker om iedereen in de stemming te brengen en op te warmen. DJ Erik de Zwart begint om 20:30 met draaien. We zetten ook een grote video-wall neer om de videoclips uit die tijd te laten zien.

Na Erik de Zwart zal rond 22:00 Trickplay de avond tot een spetterend hoogtepunt brengen. In de 'clash of the coverbands' is Trickplay uitgekozen tot nummer 1 coverband in de Benelux afgelopen januari! Zij geven een ' dak-eraf garantie' dus dat belooft een mooie show te worden.

Goed Doel

Natuurlijk gaan alle opbrengsten van de avond naar een Goed Doel. Deze keer hebben we gekozen om zorginstelling Amerpoort te ondersteunen bij het maken van een 'Muziekbus'.

De muziektherapeuten van Amerpoort zetten de kracht van muziek in bij veel verschillende hulpvragen van hiun cliënten. Zo kun je muziektherapie bijvoorbeeld inzetten bij het beter leren omgaan met spanning of emoties, meer contact maken of het verbeteren van het zelfbeeld. Deze vorm van therapie wil Amerpoort graag voor alle cliënten toegankelijk maken. Door een kleine vrachtwagen om te bouwen tot een mobiele ruimte voor muziektherapie kan de muziektherapie letterlijk tot voor de deur komen. Muziek is niet gebonden aan leeftijd of ontwikkelingsniveau. Muziektherapie is daarom bij uitstek geschikt voor mensen met een verstandelijke beperking. Juist omdat je met muziek kunt communiceren zonder woorden. Met uw hulp komt een eigen mobiele muziektherapie wagen weer een stapje dichterbij!

Ga naar www.moonlightfestival.nl voor meer informatie.