Elk jaar organiseert Lionsclub Soestdijk een spetterend festival om fondsen te werven voor goed doele in en om Soest. Op 9 september 2023 is het weer zover! Het programma is al bekend:

19.15 – 20.30 – Archie BunkerBand op het Middenpodium. Ga los op mooie dansbare funky covers vanaf de jaren zestig tot nu.

20.30 – 00.30 – Top-DJ’s Gerard Ekdom, Erik de Zwart, Gijs Staverman, Wouter van der Goes, Frank van ’t Hof, Marc Adriani en DJ Flo zorgen voor een avond feesten en dansen op dance classics.

Op het terrein kun je ruimschoots drank en wat hapjes kopen met munten, die je bij de kassa op het terrein koopt.

Kaarten te koop via: KAARTJEN

In 2023 hebben we drie goede doelen. Ze hebben allemaal te maken met ‘het kind’ in een kwetsbare positie in de regio.

’t Fierhuis in Soest – In ‘t Fierhuis in Soest wonen 12 mensen met een verstandelijke beperking. Een plek die ruimte biedt voor hun ontwikkeling. Een plek waar ze met begeleiding zichzelf kunnen zijn. Lions Soestdijk steunt ’t Fierhuis door tenminste twee keer per jaar hand en spandiensten te verlenen in en om het huis. Met de opbrengsten van het Moonlightfestival willen we een bijdrage leveren aan een nieuwe auto voor de bewoners.

Kinderhospice ZonnaCare in Den Dolder – Kinderhospice ZonnaCare biedt zorgintensieve kinderen een leuk en ontspannen verblijf en de ouders van die kinderen even ‘rust’. Zorgintensieve kinderen zijn jonge, beperkt mobiele kinderen bij wie in de thuissituatie ziekenhuisverplaatste zorg wordt geleverd en permanent toezicht noodzakelijk is. Lions Soestdijk ondersteunt het Hospice zowel door de handjes uit de mouwen te steken als financieel.

Kinderdagcentrum De Blauwe Vogel in Soest – Kinderdagcentrum De Blauwe Vogel biedt begeleiding, dagbesteding en behandeling aan kinderen van 0 tot 18 jaar, met een ernstige verstandelijke meervoudige beperking. Lions Soestdijk organiseert jaarlijks twee dagen een uitje voor deze kinderen bij Manege Zonder Drempels in Ede. De manage zonder drempels is speciaal voor mensen met een ernstig meervoudige beperking ingericht. De kinderen van de Blauwe Vogel kunnen tijdens hun bezoek aan de manege ontspannen en genieten van de paarden en hun bewegingen tijdens het paardrijden.

De volledige sponsoropbrengst en een deel van de toegangsprijs gaat naar deze drie goede doelen.