27 augustus 2022
Paleis Soestdijk

Het unieke evenement Concours d'Elegance, Classics at the Palace, vindt plaats op  26, 27 en 28 augustus 2022 op het terrein van Paleis Soestdijk. Lions Club Soestdijk organiseert op 27 augustus een autorally die eindigt op het terrein van paleis Soestdijk met een bezoek aan het Concours d’Elegance. De start is op het terrein van vliegbasis Soesterberg en de rally eindigt op een speciaal voor dit evenement gereserveerd parkeerterrein op paleis Soestdijk. Het routeboek dat wordt gevolgd is gebaseerd het bekende bolletje-pijltje systeem. Inbegrepen is een ontvangst met koffie, een lunch , twee toegangskaarten voor het evenement Classics at the Palace en een borrel op het evenement. De kosten van de rally bedragen € 250,- per equipe.

Er zijn beperkt plaatsen voor deze unieke Rally Classics at the Palace op 27 augustus.

Schrijft u in voor dit unieke evenement met uw klassieker, young timer of een meer recente bijzondere bolide.

Inschrijvingen:
Stuur een mail met de namen van: chauffeur, navigator, merk en type auto naar: RallyClassicsatthePalace@gmail.com

Uw inschrijving is pas geldig na ontvangst de betaling via: Inschrijving voltooien: de betaling

Lions Club Soestdijk (LCS) heeft als doel zich in de praktijk hard te maken voor en financieel steun te bieden aan kinderen die van huis uit te kort komen of anderszins minder geluk in het leven hebben. De opbrengst van deze door LCS  georganiseerde rally, wordt ter beschikking gesteld aan Kinderdagcentrum de Blauwe Vogel en Het Fierhuis. De Blauwe vogel biedt begeleiding, dagbesteding en behandeling aan kinderen met een ernstige verstandelijke meervoudige beperking van 0 tot 18 jaar. In het Fierhuis wonen 12 mensen met een verstandelijke beperking, waar ze met begeleiding zichzelf kunnen zijn. Door uw deelname aan deze rally draagt ook u bij aan verbetering van omstandigheden van kinderen en volwassenen in de deze instellingen.