09/11/2017

De 4e Soester Kerstmannenloop 2017

Doe mee met de kerstmannenloop van Lionsclub Soestdijk op 15 december 2017 en steun het goede doel!

Deze loop wordt 15 december a.s. georganiseerd door de Lionsclub Soestdijk in samenwerking met ‘t Vaarderhoogt en AV Pijnenburg. De opbrengst komt geheel ten goede aan de eenzame ouderen van verzorgingshuis Daelhoven. Toen deze mensen nog in de kracht van hun leven verkeerden hebben zij gebouwd aan onze maatschappij. Met de opbrengst van de kerstmannenloop doen we iets terug door ze een fijn dagje uit aan te bieden.

U kunt zich inschrijven voor:

• Kids Run (kinderen tot 12 jaar): 2,5 km. (begeleiding door 1 volwassene toegestaan)
  • Recreantenloop (vanaf 12 jaar): 2, 4 of 6 km.

Starttijden:

Kidsrun                     19.00 uur

Recreantenloop         19.30 uur

Na afloop is er een gezellig samen zijn op de Kerstmarkt.

Inschrijfgeld, inclusief Kerstmannenpak

(Kerstmannenpak te verkrijgen op de Kerstmarkt)

Kidsrun                                              € 10, --  (na-inschrijving € 11,--)

Recreantenloop                                 €12,50  (na-inschrijving € 13,50)

Voorinschrijving via de website t/m 14 december. Na-inschrijving op 15 december op de Kerstmarkt.

Tevens is het mogelijk extra te doneren voor het Goede Doel.

Start & finish: bij de molen op het terrein van ‘t Vaarderhoogt, Dorresteinweg 72b, SOEST

Voor inschrijving of donatie ga naar: http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/lionssoestdijk/